Uniwersytet

  1. Osoba zainteresowana wzięciem udziału w konferencji zobligowana jest do wypełnienia formularza zgłoszenia dostępnego pod adresem:
    https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSddBV45dAWWxkpnw_JgaZhD7tws7JEEu-8JJoR5j162niozlQ/viewform?usp=sf_link
    w terminie do dnia 24.05.2024 r.
  2. Pełny tekst pracy prosimy przesłać do dnia 24.05.2024 r., pocztą elektroniczną na adres opiekunów naukowych poszczególnych sekcji:

    SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH
    I SEKCJA SZTUKI
     
    mgr Maria Długołęcka - Pietrzak
    e-mail: maria.dlugolecka-pietrzak@uws.edu.pl
     SEKCJA NAUK SPOŁECZNYCH mgr Adriana Dróżdż
    e-mail: adriana.drozdz@uws.edu.pl
     SEKCJA NAUK MEDYCZNYCH I O ZDROWIU dr Joanna Kozłowiec
    e-mail: joanna.kozlowiec@uws.edu.pl
    SEKCJA NAUK ROLNICZYCH dr inż. Milena Truba
    e-mail: milena.truba@uws.edu.pl
     SSEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH dr Aneta Frankowska - Maciejewska
    e-mail: aneta.frankowska-maciejewska@uws.edu.pl

    Objętość artykułu nie może przekraczać 5 stron. Do artykułu należy dołączyć tytuł i streszczenie w języku angielskim (do 10 wersów). Forma pracy powinna odpowiadać wymaganiom określonym w wymogach technicznych.
    Autor pracy zobowiązany jest do przesłania na adres e-mail: kkn@uws.edu.pl w terminie 24.05.2024 r.: Zgłoszone prace po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych UwS.
    Brak spełnienia powyższych wymagań nie kwalifikuje artykułu do opublikowania w materiałach konferencyjnych.
    Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany sekcji.

    *
    W ramach sekcji sztuki uczestnik zobowiązany jest do przesłania na adres opiekuna sekcji zdjęcia dzieła sztuki w formacie graficznym źródłowym (.tif, .jpg), rozdzielczość min. 300 dpi oraz opisu dzieła uwzględniającego technikę, rok powstawania, wymiary dzieła, informacje o autorze (dorobek artystyczny), a także krótki tekst dotyczący tematyki dzieła. Przesłane dzieła sztuki zaprezentowane będą podczas wystawy zorganizowanej podczas konferencji. Wszelkie koszty związane z dostarczeniem i odbiorem dzieła leżą na uczestniku konferencji.

  3. Koszt udziału w konferencji wynosi :
    WARIANT 1 - 100 zł VAT zw. -
    obejmuje uczestnictwo w konferencji on-line, certyfikat czynnego uczestnictwa (tylko w przypadku prezentacji ustnej swoich badań), materiały konferencyjne
    WARIANT 2 - 150 zł VAT zw. - obejmuje udział w konferencji, certyfikat czynnego uczestnictwa (tylko w przypadku prezentacji ustnej swoich badań), materiały konferencyjne, wyżywienie (obiad, przerwa kawowa)
    WARIANT 3 - 200 zł VAT zw. - obejmuje wariant 2 oraz nocleg w Domu Studenta w dniu 8/9.09.2024 r.
    WARINAT 4 -  250 zł VAT zw. - obejmuje wariant 2 oraz noclegi w Domu Studenta w dniach 8/9.09.2024 r. oraz 9/10.09.2024 r.

    Opłatę należy uiścić do dnia 31.05.2024 r. na konto:
    Uniwersytet w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
    Bank PeKaO S.A. o/Siedlce 19124026851111000036563195
    z dopiskiem „XXI Konferencja Kół Naukowych - ... nazwisko i imię uczestnika…””

    W przypadku rezygnacji wpłata nie podlega zwrotowi.
    Faktury za udział w konferencji będą wystawiane na nabywcę, po wpływie należności na konto Uniwersytetu i przesłane na adres podany w formularzu zgłoszenia.

Zaproszenia wraz ze szczegółowym programem konferencji prześlemy uczestnikom na adres mailowy podany w karcie zgłoszenia.

W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:

Uniwersytet w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów,
ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
tel. 25 643-15-91,
e-mail: kkn@uws.edu.pl
www.uws.edu.pl
 

XXI KONFERENCJA STUDENCKICH I DOKTORANCKICH KÓŁ NAUKOWYCH ORAZ PASJONATÓW NAUKI
„Nauka i sztuka młodych wobec wyzwań współczesnego świata”
9 września 2024 r.

Szanowni Państwo,

zapraszamy do udziału w XXI Konferencji Studenckich i Doktoranckich Kół Naukowych oraz pasjonatów nauki nt. „Nauka i sztuka młodych wobec wyzwań współczesnego świata”, która odbędzie się w formie hybrydowej (możliwość uczestnictwa stacjonarnie i zdalnie) w dniu 9 września 2024 r.

Konferencja prowadzona będzie w 6 sekcjach tematycznych:

  • nauk humanistycznych,
  • nauk społecznych,
  • nauk rolniczych,
  • nauk medycznych i nauk o zdrowiu,
  • nauk ścisłych i przyrodniczych,
  • sekcji sztuki.

Konferencja skierowana jest do studentów, doktorantów oraz pasjonatów nauki i sztuki - pragnących nawiązać kontakt ze środowiskiem akademickim i wspomóc swoją wiedzą i doświadczeniem młodych naukowców.

Celem konferencji jest zaprezentowanie, zarówno dotychczasowego dorobku naukowego i artystycznego studenckich i doktoranckich kół naukowych, jak i wskazanie perspektyw ich dalszego rozwoju. Zapraszamy do udziału artystów. W dniu konferencji przewidziana jest prezentacja zgłoszonych prac.

Mając nadzieję, iż proponowana problematyka okaże się interesująca, zapraszamy do wzięcia udziału w naszym przedsięwzięciu.

Zgłaszane prace powinny dotyczyć rozwiązania problemu badawczego, a nie sprawozdań z działalności koła. Komitet organizacyjny zastrzega sobie prawo do odrzucenia artykułów niespełniających ww. wymogów. Artykuły po recenzji będą opublikowane w materiałach konferencyjnych.

W trakcie konferencji przewidujemy konkurs na najlepszy artykuł naukowy zaprezentowany podczas obrad w sekcjach.

Koszt udziału w konferencji już od 100 PLN.

Serdecznie zapraszamy

Komitet organizacyjny
dr Joanna Kozłowiec
mgr Maria Długołęcka – Pietrzak
dr Aneta Frankowska- Maciejewska
dr inż. Milena Truba
mgr Adriana Dróżdż

PROREKTOR DS. STUDIÓW
prof. dr hab. Marek Gugała

Komunikat organizacyjny

Serdecznie zapraszam całą Społeczność Akademicką na Mszę Świętą, jaką w niedzielę, 28 kwietnia 2024., o godz. 20:00, w Kaplicy Domu przy ul. Kościuszki 10/7, odprawię w intencji nowo wybranego Rektora Uniwersytetu w Siedlcach oraz w intencji jego posługi dla dobra CAŁEJ Społeczności Akademickiej i WSZYSTKICH – BEZ WYJĄTKU! – jej Członków. Modlić się będziemy także za nasze uniwersyteckie DZISIAJ i JUTRO, szczególnie o odbudowanie (stałe odbudowywanie) i wzmacnianie ducha akademickości.

W trakcie Mszy Świętej – w ramach homilii – skieruję do całej Społeczności Akademickiej duszpasterskie słowo, będące nawiązaniem do mojego Apelu, z dnia 17 kwietnia 2024. Słowo to – podobnie, jak Apel – zostanie później rozesłane do Wszystkich. Przy okazji, serdecznie dziękuję za życzliwe reakcje na wspomniany Apel i ciekawe refleksje, z nim związane.

Po Mszy Świętej – jak zawsze – zapraszam Wszystkich na spotkanie u mnie przy herbacie i czymś słodkim (i nie chodzi tylko o słodki uśmiech…).

Zapraszam! Nasza Uczelnia bardzo potrzebuje modlitwy! Wszystkich zaś, którzy nie będą mogli przybyć, proszę o duchową łączność z nami!

Ks. dr Jacek Jaśkowski
Duszpasterz Akademicki
w Siedlcach
Instytut Nauk o Polityce i Administracji i Polskie Towarzystwo Filozoficzne Oddział w Siedlcach zapraszają na debatę na temat:
Czy potrzebne są nowe prawa człowieka? Wprowadzenie do dyskusji wygłosi dr hab. Arkadiusz Indraszczyk
10 kwietnia 2024 (środa), godz. 16:00
Wydział Nauk Społecznych (ul. Żytnia 39), sala 1.10

Debata odbywa się w ramach projektu „Prawa człowieka w społeczeństwie demokratycznym” realizowanego w ramach Programu Jean Monnet finansowanego z środków Komisji Europejskiej (nr umowy 101127230 — PCZ — ERASMUS-JMO-2023-HEI-TCH-RSCH).

Debata będzie próbą odpowiedzi na pytania dotyczące ewentualnej potrzeby przewartościowania podstawowych praw człowieka i wskazania problemów, które są objęte tymi prawami. Czy dochód podstawowy powinien stać się nowym prawem człowieka? Czy inne podmioty powinny być posiadać swoje prawa, jak chociażby zwierzęta? Czy roboty i Sztuczna Inteligencja powinna mieć prawa? Prawa człowieka czy bezpieczeństwo człowieka/ludzkości powinno być priorytetem naszych działań? Itd.

Jean Monnet debata