Druk | Plik DOC | Plik PDF | Plik dostępny | |
---|---|---|---|---|
Sprawozdanie z wykonanych zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 | ||||
Sprawozdanie z wykonanych zajęć dydaktycznych w roku akademickim 2020/2021 (Szkoła Doktorska) | ||||
Programy studiów | ||||
Rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 27 września 2018 r. w sprawie studiów (Dz.U. z 2018 r. poz. 1861) | ||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 16 kwietnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie studiów (Dz. U. 2019 poz. 787) | ||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 6 sierpnia 2019 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie studiów(Dz. U. 2019 poz. 1498) | ||||
Obwieszczenie Ministra Edukacji i Nauki z dnia 18 marca 2021 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie studiów | ||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 11 października 2022 w sprawie dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych (Dz. U. 2022 poz. 2202) | ||||
Tłumaczenie na język angielski „Klasyfikacji dziedzin nauki i dyscyplin naukowych oraz dyscyplin artystycznych": https://konstytucjadlanauki.gov.pl/tlumaczenie-nowej-klasyfikacji-dziedzin-nauki-i-dyscyplin-naukowych-oraz-dyscyplin-artystycznych-na-jezyk-angielski |
||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 26 lipca 2019 r.w sprawie standardów kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu lekarza, lekarza dentysty, farmaceuty, pielęgniarki, położnej, diagnosty laboratoryjnego, fizjoterapeuty i ratownika medycznego. | ||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 25 lipca 2019 r. w sprawie standardu kształcenia przygotowującego do wykonywania zawodu nauczyciela (Dz. U. 2019 poz. 1450) | ||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 12 września 2018 r. w sprawie kryteriów oceny programowej (Dz.U z 2018 r. poz. 1787) | ||||
Statut Polskiej Komisji Akredytacyjnej | ||||
Ustawa o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji z dnia 22 grudnia 2015 r. | ||||
Rozporządzenie Ministra Nauki i Szkolnictwa Wyższego z dnia 14 listopada 2018 r. w sprawie charakterystyk drugiego stopnia efektów uczenia się dla kwalifikacji na poziomach 6-8 Polskiej Ramy Kwalifikacji | ||||
Obwieszczenie Marszałka Sejmu Rzeczpospolitej Polskiej z dnia 25 października 2018 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu ustawy o Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji | ||||
Zarządzenie Rektora Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach nr 16/2019 z dnia 14 marca 2019 r. w sprawie określenia zasad opracowywania programów studiów wyższych, studiów podyplomowych oraz innych form kształcenia | ||||
- załącznik 1: wzór formularza efektów uczenia się | ||||
- załącznik 2: wzór opis programu studiów pierwszego stopnia /jednolitych magisterskich | ||||
- załącznik 3: wzór opis programu studiów podyplomowych | ||||
- załącznik 4: wzór sylabusa przedmiotu / modułu kształcenia | ||||
- załącznik 5: wzór sylabusa przedmiotu / modułu kształcenia – studia podyplomowe | ||||
Zarządzenie Nr 76/2021 Rektora Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach z dnia 28 maja 2021 roku w sprawie ustalenia zasad monitorowania i weryfikacji osiągania efektów uczenia się | ||||
- raport nauczyciela akademickiego – koordynatora zajęć/modułu kształcenia z weryfikacji i stopnia osiągnięcia przyjętych dla zajęć/modułu efektów uczenia się (wzór) | ||||
- raport nauczyciela akademickiego – koordynatora zajęć/modułu kształcenia ogólnouczelnianego i wydziałowego z weryfikacji i stopnia osiągnięcia przyjętych dla zajęć/modułu efektów uczenia się (wzór) | ||||
- raport z weryfikacji i stopnia osiągnięcia przyjętych dla zajęć/modułu efektów uczenia się w Szkole Doktorskiej UPH (wzór) | ||||
- raport Dyrektora Szkoły Doktorskiej z osiągnięcia efektów uczenia się w Szkole Doktorskiej UPH (wzór) | ||||
- raport Dyrektora Instytutu z osiągnięcia efektów uczenia się na kierunku studiów (wzór) | ||||
- protokół z analizy i oceny weryfikacji efektów uczenia się w odniesieniu do prac zaliczeniowych, projektowych i egzaminacyjnych (nie dotyczy Szkoły Doktorskiej) (wzór) | ||||
- raport z podsumowania wyników oceny weryfikacji efektów uczenia się w odniesieniu do prac zaliczeniowych, projektowych i egzaminacyjnych - nie dotyczy Szkoły Doktorskiej (wzór) | ||||
- protokół z analizy sylabusów (wzór) | ||||
- protokół z posiedzenia zespołu ds. oceny efektów uczenia się z analizy sylabusów (wzór) | ||||
- protokół z analizy sylabusów w Szkole Doktorskiej (wzór) | ||||
- protokół zbiorczy koordynatora dyscypliny z analizy sylabusów w Szkole Doktorskiej UPH (wzór) | ||||
- protokół z egzaminu przeprowadzanego w formie ustnej (wzór) | ||||
Przepisy dotyczące tworzenia kierunku studiów |
||||
- wzór wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów - profil ogólnoakademicki | ||||
- wzór wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów - profil praktyczny | ||||
- szczegółowe kryteria recenzowania wniosków o pozwolenie na utworzenie studiów na określonym kierunku poziomie i profilu | ||||
- wzór recenzji wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów – profil ogólnoakademicki | ||||
- wzór recenzji wniosku o pozwolenie na utworzenie studiów – profil praktyczny | ||||
- wzory opinii w sprawie nadania uprawnienia do prowadzenia studiów na określonym kierunku, poziomie i profilu kształcenia Przepisy dotyczące oceny programowej |
|
|||
- wzór raportu samooceny - profil ogólnoakademicki | ||||
- wzór raportu samooceny - profil praktyczny | ||||
- zasady postępowania oceniającego przy ocenie programowej | ||||
- wskaźniki spełniania standardów jakości kształcenia przy ocenie programowej |