1. Prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia:
- dotyczy studentów i doktorantów spoza Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach,
- dotyczy studentów i doktorantów Uniwersytetu Przyrodniczo-Humanistycznego w Siedlcach
w terminie do dnia 31.05.2019 r., na adres:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
2. Pełny tekst pracy prosimy przesłać do dnia 31.05.2019 r., pocztą elektroniczną na adres opiekunów naukowych poszczególnych sekcji:
SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH
dr hab. Adam Bobryk
e-mail: adam.bobryk@uph.edu.pl
SEKCJA NAUK SPOŁECZNYCH
dr Monika Jasińska
e-mail: monika.jasinska@uph.edu.pl,
mgr Maryla Karczewska-Czapska
e-mail: maryla.karczewska-czapska@uph.edu.pl
SEKCJA NAUK ROLNICZYCH, MEDYCZNYCH I NAUK O ZDROWIU
dr hab. Jacek Sosnowski
e-mail: jacek.sosnowski@uph.edu.pl
SEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH
dr Małgorzata Jastrzębska
e-mail: malgorzata.jastrzebska@uph.edu.pl
Objętość artykułu nie może przekraczać 5 stron, a streszczenie posteru 1 strony. Do artykułu należy dołączyć tytuł i streszczenie w języku angielskim (do 10 wersów). Forma pracy powinna odpowiadać wymaganiom określonym w wymogach technicznych. Autor pracy zobowiązany jest do przesłania do Działu Organizacji Studiów w terminie 31.05.2019 r.:
- zgody opiekuna koła naukowego na dopuszczenie pracy do druku (wg załączonego wzoru),
- oświadczenia autora dotyczącego publikacji artykułu (wg załączonego wzoru).
Zgłoszone prace po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych UPH, które uczestnicy otrzymają w trakcie konferencji. Brak spełnienia powyższych wymagań nie kwalifikuje artykułu do opublikowania w materiałach konferencyjnych. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany sekcji.
3. Koszt udziału w konferencji wynosi:
- WARIANT 1 – 180 zł VAT zw. - obejmuje udział w konferencji, certyfikat czynnego uczestnictwa, materiały konferencyjne, wyżywienia (obiad, przerwa kawowa w trakcie trwania obrad),
- WARIANT 2 – 215 zł VAT zw. – obejmuje wariant 1 oraz nocleg w Domu Studenta w dniu 8/9.09.2019 r.,
- WARIANT 3 – 250 zł VAT zw. – obejmuje wariant 1 oraz noclegi w Domu Studenta w dniach 8/9.09.2019 r. oraz 9/10.09.2019 r.
Opłatę należy uiścić do dnia 11.06.2019 r. na konto:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Bank PeKaO S.A. o/Siedlce 19124026851111000036563195
z dopiskiem „Konferencja Koła Naukowe - ... nazwisko uczestnika...”
W przypadku rezygnacji wpłata nie podlega zwrotowi.
Faktury za udział w konferencji będą wystawiane na płatnika, zgodnie z danymi na przelewie (odcinku wpłaty), po wpływie należności na konto Uniwersytetu i przesłane na adres podany w karcie zgłoszenia.
Zaproszenia wraz ze szczegółowym programem konferencji prześlemy uczestnikom na adres mailowy podany w karcie zgłoszenia.
W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów,
Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
tel. 25 643-19-22,
e-mail: olga.szynkarczyk-obloza@uph.edu.pl
www.uph.edu.pl