Kandydaci nieposiadający polskiego obywatelstwa aplikujący na studia w Uniwersytecie w Siedlcach, biorą udział w rekrutacji na takich samych zasadach, jak cudzoziemcy, bez względu na posiadane uprawnienia.
Uwaga: KARTA POLAKA ani karta pobytu nie są równoznaczne z posiadaniem polskiego obywatelstwa!
Z wyjątkiem przypadków, o których mowa w zakładce Opłaty za usługi edukacyjne, cudzoziemcy podejmujący studia wnoszą opłatę za studia (tzw. czesne).
Ogólne zasady rekrutacji
Rekrutacja odbywa się przez system Internetowej Rekrutacji Kandydatów (IRK). Kandydat znajdzie tutaj katalog studiów i karty rejestracji na poszczególne kierunki. IRK jest platformą komunikacji pomiędzy uniwersytetem a kandydatem, gdzie przyszły student zapoznaje się z ważnymi komunikatami dotyczącymi przebiegu rekrutacji oraz sprawdza jej wyniki.
Terminy rekrutacji
Rekrutacja odbywa się w kilku etapach określonych w harmonogramie rekrutacji znajdującym się w zakładce Terminarz rekrutacji. W każdej turze przewidziany jest termin na egzamin z języka polskiego, składanie dokumentów oraz ogłoszenie wyników.
Wpis na studia
Kandydat niebędący obywatelem polskim zobowiązany jest do złożenia kompletu dokumentów w Punkcie Rekrutacyjnym dla cudzoziemców, który mieści się w Siedlcach przy ul. Konarskiego 2, pokój 4, 5 (budynek Pałacu Ogińskich)