Uniwersytet

Informujemy, iż z bazy Lex można korzystać z komputerów sieci uczelnianej, a nie jak dotychczas w Oddziale Informacji Naukowej. Dostęp spoza sieci UPH możliwy jest poprzez system HAN. Zapraszamy do korzystania.

Wejście do bazy z sieci UPH

https://borg.wolterskluwer.pl/Auth/ChooseProductForIpAccessForAnonymousUser.ashx?applicationId=SelfService&referer=https%3A%2F%2Fborg.wolterskluwer.pl%2FAuth%2FChooseProductForIpAccess.ashx

Wejście do bazy spoza UPH

http://han.uph.edu.pl/han/lex/

1. Prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia:

w terminie do dnia 31.05.2019 r., na adres:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce



2. Pełny tekst pracy prosimy przesłać do dnia 31.05.2019 r., pocztą elektroniczną na adres opiekunów naukowych poszczególnych sekcji:


SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH

dr hab. Adam Bobryk
e-mail: adam.bobryk@uph.edu.pl


SEKCJA NAUK SPOŁECZNYCH

dr Monika Jasińska
e-mail: monika.jasinska@uph.edu.pl,

mgr Maryla Karczewska-Czapska
e-mail: maryla.karczewska-czapska@uph.edu.pl


SEKCJA NAUK ROLNICZYCH, MEDYCZNYCH I NAUK O ZDROWIU

dr hab. Jacek Sosnowski
e-mail: jacek.sosnowski@uph.edu.pl


SEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH

dr Małgorzata Jastrzębska
e-mail: malgorzata.jastrzebska@uph.edu.pl


Objętość artykułu nie może przekraczać 5 stron, a streszczenie posteru 1 strony. Do artykułu należy dołączyć tytuł i streszczenie w języku angielskim (do 10 wersów). Forma pracy powinna odpowiadać wymaganiom określonym w wymogach technicznych. Autor pracy zobowiązany jest do przesłania do Działu Organizacji Studiów w terminie 31.05.2019 r.:

- zgody opiekuna koła naukowego na dopuszczenie pracy do druku (wg załączonego wzoru),
- oświadczenia autora dotyczącego publikacji artykułu (wg załączonego wzoru).

Zgłoszone prace po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych UPH, które uczestnicy otrzymają w trakcie konferencji. Brak spełnienia powyższych wymagań nie kwalifikuje artykułu do opublikowania w materiałach konferencyjnych. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany sekcji.


3. Koszt udziału w konferencji wynosi:

  • WARIANT 1180 zł VAT zw. - obejmuje udział w konferencji, certyfikat czynnego uczestnictwa, materiały konferencyjne, wyżywienia (obiad, przerwa kawowa w trakcie trwania obrad),
  • WARIANT 2 – 215 zł VAT zw. – obejmuje wariant 1 oraz nocleg w Domu Studenta w dniu 8/9.09.2019 r.,
  • WARIANT 3250 zł VAT zw. – obejmuje wariant 1 oraz noclegi w Domu Studenta w dniach 8/9.09.2019 r. oraz 9/10.09.2019 r.


Opłatę należy uiścić do dnia 11.06.2019 r. na konto:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Bank PeKaO S.A. o/Siedlce 19124026851111000036563195
z dopiskiem „Konferencja Koła Naukowe - ... nazwisko uczestnika...”

W przypadku rezygnacji wpłata nie podlega zwrotowi.

Faktury za udział w konferencji będą wystawiane na płatnika, zgodnie z danymi na przelewie (odcinku wpłaty), po wpływie należności na konto Uniwersytetu i przesłane na adres podany w karcie zgłoszenia.



Zaproszenia wraz ze szczegółowym programem konferencji prześlemy uczestnikom na adres mailowy podany w karcie zgłoszenia.

 

W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów,
Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
tel. 25 643-19-22, 
e-mail: olga.szynkarczyk-obloza@uph.edu.pl
www.uph.edu.pl 

Природничо-гуманітарний університет в мСєдльце  - це сучасний центр освіти, інформації та культури, що підтримує прагнення студентів у здобуванні знаннь та вмінь. Ця установа є приязною по відношенню як до академічної спільноти, так і до зовнішнього користувача, пропонуючи широкий спектр інформаційних послуг. Місією Головної бібліотеки ПГУ є участь у розвої інформативної спільноти, наукового, культурного та суспільного життя, а також спонукання та заспокоєння наукових потреб академічної спільноти. Бібліотека гарантує професійне обслуговування та поміч у навігації по її книгозбірні, стимулює потребу самовдосконалення користувачів і дбає про імідж університету у внутрішньому та зовнішньому середовищі. Свою місію ми реалізуємо шляхом:
  • здобуття нових джерел інформації в традиційній та електронній формі
  • впровадження сучасних інформаційних технологій
  • формування інформаційно-пошукових вмінь серед користувачів бібліотеки