Uniwersytet

Informujemy, iż z bazy Lex można korzystać z komputerów sieci uczelnianej, a nie jak dotychczas w Oddziale Informacji Naukowej. Dostęp spoza sieci UPH możliwy jest poprzez system HAN. Zapraszamy do korzystania.

Wejście do bazy z sieci UPH

https://borg.wolterskluwer.pl/Auth/ChooseProductForIpAccessForAnonymousUser.ashx?applicationId=SelfService&referer=https%3A%2F%2Fborg.wolterskluwer.pl%2FAuth%2FChooseProductForIpAccess.ashx

Wejście do bazy spoza UPH

http://han.uph.edu.pl/han/lex/

1. Prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia:

w terminie do dnia 31.05.2019 r., na adres:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce



2. Pełny tekst pracy prosimy przesłać do dnia 31.05.2019 r., pocztą elektroniczną na adres opiekunów naukowych poszczególnych sekcji:


SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH

dr hab. Adam Bobryk
e-mail: adam.bobryk@uph.edu.pl


SEKCJA NAUK SPOŁECZNYCH

dr Monika Jasińska
e-mail: monika.jasinska@uph.edu.pl,

mgr Maryla Karczewska-Czapska
e-mail: maryla.karczewska-czapska@uph.edu.pl


SEKCJA NAUK ROLNICZYCH, MEDYCZNYCH I NAUK O ZDROWIU

dr hab. Jacek Sosnowski
e-mail: jacek.sosnowski@uph.edu.pl


SEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH

dr Małgorzata Jastrzębska
e-mail: malgorzata.jastrzebska@uph.edu.pl


Objętość artykułu nie może przekraczać 5 stron, a streszczenie posteru 1 strony. Do artykułu należy dołączyć tytuł i streszczenie w języku angielskim (do 10 wersów). Forma pracy powinna odpowiadać wymaganiom określonym w wymogach technicznych. Autor pracy zobowiązany jest do przesłania do Działu Organizacji Studiów w terminie 31.05.2019 r.:

- zgody opiekuna koła naukowego na dopuszczenie pracy do druku (wg załączonego wzoru),
- oświadczenia autora dotyczącego publikacji artykułu (wg załączonego wzoru).

Zgłoszone prace po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych UPH, które uczestnicy otrzymają w trakcie konferencji. Brak spełnienia powyższych wymagań nie kwalifikuje artykułu do opublikowania w materiałach konferencyjnych. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany sekcji.


3. Koszt udziału w konferencji wynosi:

  • WARIANT 1180 zł VAT zw. - obejmuje udział w konferencji, certyfikat czynnego uczestnictwa, materiały konferencyjne, wyżywienia (obiad, przerwa kawowa w trakcie trwania obrad),
  • WARIANT 2 – 215 zł VAT zw. – obejmuje wariant 1 oraz nocleg w Domu Studenta w dniu 8/9.09.2019 r.,
  • WARIANT 3250 zł VAT zw. – obejmuje wariant 1 oraz noclegi w Domu Studenta w dniach 8/9.09.2019 r. oraz 9/10.09.2019 r.


Opłatę należy uiścić do dnia 11.06.2019 r. na konto:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Bank PeKaO S.A. o/Siedlce 19124026851111000036563195
z dopiskiem „Konferencja Koła Naukowe - ... nazwisko uczestnika...”

W przypadku rezygnacji wpłata nie podlega zwrotowi.

Faktury za udział w konferencji będą wystawiane na płatnika, zgodnie z danymi na przelewie (odcinku wpłaty), po wpływie należności na konto Uniwersytetu i przesłane na adres podany w karcie zgłoszenia.



Zaproszenia wraz ze szczegółowym programem konferencji prześlemy uczestnikom na adres mailowy podany w karcie zgłoszenia.

 

W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów,
Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
tel. 25 643-19-22, 
e-mail: olga.szynkarczyk-obloza@uph.edu.pl
www.uph.edu.pl 

1. Prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia w terminie do dnia 12.04.2016 r. na adres:         

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce

WAŻNE ! Koło naukowe może zgłosić maksymalnie 2 osoby/2 artykuły. Jedna osoba z koła naukowego może być autorem/współautorem tylko jednego artykułu.

2. Pełny tekst pracy prosimy przesłać również do dnia 12.04.2016 r., pocztą elektroniczną na adres opiekunów naukowych poszczególnych sekcji:

SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH I NAUK SPOŁECZNYCH

dr hab. Adam Bobryk

tel. 600289921, e-mail: adam.bobryk@uph.edu.pl

SEKCJA NAUK EKONOMICZNYCH I NAUK O ZARZĄDZANIU

dr Monika Jasińska

tel. 507677557, e-mail: monika.jasinska@uph.edu.pl,

mgr Maryla Karczewska-Czapska

tel. 607562352, e-mail: maryla.karczewska-czapska@uph.edu.pl

SEKCJA NAUK PRZYRODNICZYCH I NAUK O ZDROWIU

dr inż. Jacek Sosnowski

tel. 606231246, e-mail: jacek.sosnowski@uph.edu.pl

SEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I NAUK TECHNICZYCH

dr Agnieszka Prusińska

tel. 600776698, e-mail: agnieszka.prusinska@uph.edu.pl


Objętość artykułu nie może przekraczać 5 stron, a streszczenie posteru 1 strony. Do artykułu należy dołączyć tytuł i streszczenie w języku angielskim (do 10 wersów). Forma pracy powinna odpowiadać wymaganiom określonym w wymogach technicznych (wzór publikacji).

Autor pracy zobowiązany jest do przesłania do Działu Organizacji Studiów w terminie 12.04.2016 r.:


Zgłoszone prace po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych UPH, które uczestnicy otrzymają w trakcie konferencji.

Brak spełnienia powyższych wymagań nie kwalifikuje artykułu do opublikowania w materiałach konferencyjnych.

Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany sekcji.

3. Wstępny program konferencji:

12.09.2016 r. (poniedziałek) - otwarcie konferencji, obrady plenarne w sekcjach, impreza plenerowa.

Zaproszenia wraz ze szczegółowym programem konferencji prześlemy uczestnikom na adres podany w karcie zgłoszenia.

W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:

Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów,
ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
tel. 25 643-19-22,  e-mail: anika.zajac@uph.edu.pl

www.uph.edu.pl 

 Semestr zimowy: 01.10.2015 – 14.02.2016 r.:


Organizacja zajęć Termin
Inauguracja roku akademickiego: 01.10.2015 r.
Zajęcia dydaktyczne: 02.10. - 22.12.2015 r.
04.01. – 29.01.2016 r.
04.01. – 15.01.2016 r. (dotyczy 7 semestru kierunków studiów: informatyka, rolnictwo, zootechnika, bioinżynieria produkcji żywności)
Sesja egzaminacyjna: 30.01. – 14.02.2016 r.
16.01. – 31.01.2016 r. (dotyczy 7 semestru kierunków studiów: informatyka, rolnictwo, zootechnika, bioinżynieria produkcji żywności)
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych: 02.11.2015 r.

UWAGA: w dniu 22 grudnia 2015 r. (wtorek) – zajęcia według rozkładu obowiązującego w środę
              w dniu 29 stycznia (piątek) – zajęcia według rozkładu obowiązującego w środę

Semestr letni: 15.02. – 30.09.2016 r.:

Organizacja zajęć Termin
Zajęcia dydaktyczne: 15.02. – 23.03.2016 r.
30.03. – 12.06.2016 r.
Sesja egzaminacyjna: 13.06. – 30.06.2016 r.
01.09. – 13.09.2016 r.
Dodatkowe dni wolne od zajęć dydaktycznych: 24.03.2016 r.
25.03.2016 r.
29.03.2016 r.
02.05.2016 r.
27.05.2016 r.
Święto Uniwersytetu: 18.05. 2016 r.
Jackonalia: 17.05-18.05.2016 r.

UWAGA: w dniu 30 marca (środa) – zajęcia według rozkładu obowiązującego we wtorek


Zobacz również: organizacja roku akademickiego 2016/17