Informujemy, iż z bazy Lex można korzystać z komputerów sieci uczelnianej, a nie jak dotychczas w Oddziale Informacji Naukowej. Dostęp spoza sieci UPH możliwy jest poprzez system HAN. Zapraszamy do korzystania.
Wejście do bazy z sieci UPH
Wejście do bazy spoza UPH
1. Prosimy o przesłanie wypełnionej karty zgłoszenia:
w terminie do dnia 31.05.2019 r., na adres:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
2. Pełny tekst pracy prosimy przesłać do dnia 31.05.2019 r., pocztą elektroniczną na adres opiekunów naukowych poszczególnych sekcji:
SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH
dr hab. Adam Bobryk
e-mail: adam.bobryk@uph.edu.pl
SEKCJA NAUK SPOŁECZNYCH
dr Monika Jasińska
e-mail: monika.jasinska@uph.edu.pl,
mgr Maryla Karczewska-Czapska
e-mail: maryla.karczewska-czapska@uph.edu.pl
SEKCJA NAUK ROLNICZYCH, MEDYCZNYCH I NAUK O ZDROWIU
dr hab. Jacek Sosnowski
e-mail: jacek.sosnowski@uph.edu.pl
SEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I PRZYRODNICZYCH
dr Małgorzata Jastrzębska
e-mail: malgorzata.jastrzebska@uph.edu.pl
Objętość artykułu nie może przekraczać 5 stron, a streszczenie posteru 1 strony. Do artykułu należy dołączyć tytuł i streszczenie w języku angielskim (do 10 wersów). Forma pracy powinna odpowiadać wymaganiom określonym w wymogach technicznych. Autor pracy zobowiązany jest do przesłania do Działu Organizacji Studiów w terminie 31.05.2019 r.:
- zgody opiekuna koła naukowego na dopuszczenie pracy do druku (wg załączonego wzoru),
- oświadczenia autora dotyczącego publikacji artykułu (wg załączonego wzoru).
Zgłoszone prace po uzyskaniu pozytywnej recenzji zostaną opublikowane w materiałach konferencyjnych UPH, które uczestnicy otrzymają w trakcie konferencji. Brak spełnienia powyższych wymagań nie kwalifikuje artykułu do opublikowania w materiałach konferencyjnych. Organizatorzy zastrzegają sobie możliwość zmiany sekcji.
3. Koszt udziału w konferencji wynosi:
Opłatę należy uiścić do dnia 11.06.2019 r. na konto:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, ul. Konarskiego 2, 08-110 Siedlce
Bank PeKaO S.A. o/Siedlce 19124026851111000036563195
z dopiskiem „Konferencja Koła Naukowe - ... nazwisko uczestnika...”
W przypadku rezygnacji wpłata nie podlega zwrotowi.
Faktury za udział w konferencji będą wystawiane na płatnika, zgodnie z danymi na przelewie (odcinku wpłaty), po wpływie należności na konto Uniwersytetu i przesłane na adres podany w karcie zgłoszenia.
Zaproszenia wraz ze szczegółowym programem konferencji prześlemy uczestnikom na adres mailowy podany w karcie zgłoszenia.
W przypadku ewentualnych pytań prosimy o kontakt z organizatorem:
Uniwersytet Przyrodniczo-Humanistyczny w Siedlcach, Dział Organizacji Studiów,
Konarskiego 2, 08-110 Siedlce,
tel. 25 643-19-22,
e-mail: olga.szynkarczyk-obloza@uph.edu.pl
www.uph.edu.pl
SEKCJA NAUK HUMANISTYCZNYCH I NAUK SPOŁECZNYCH |
dr hab. Adam Bobryk tel. 600289921, e-mail: adam.bobryk@uph.edu.pl |
SEKCJA NAUK EKONOMICZNYCH I NAUK O ZARZĄDZANIU |
dr Monika Jasińska tel. 507677557, e-mail: monika.jasinska@uph.edu.pl, mgr Maryla Karczewska-Czapska tel. 607562352, e-mail: maryla.karczewska-czapska@uph.edu.pl |
SEKCJA NAUK PRZYRODNICZYCH I NAUK O ZDROWIU |
dr inż. Jacek Sosnowski tel. 606231246, e-mail: jacek.sosnowski@uph.edu.pl |
SEKCJA NAUK ŚCISŁYCH I NAUK TECHNICZYCH |
dr Agnieszka Prusińska tel. 600776698, e-mail: agnieszka.prusinska@uph.edu.pl |
I registration | II registration | III registration | |
---|---|---|---|
Registration in the IRK system: | 10.06. – 03.07.2015, 4.00pm | 04.07.-19.08.2015, 4.00pm | |
intramural | 20.08. - 17.09.2015, 4.00 pm | ||
extramural | 20.08. – 08.10.2015, 4.00 pm | ||
Documents deadline: | 10.06. – 07.07.2015, 3.00 pm | 08.07.-19.08.2015, 3.00 pm | |
intramural | 20.08. – 17.09.2015, 3.00 pm | ||
extramural | 20.08. – 08.10.2015, 3.00 pm | ||
Registration fees: | till 03.07.2015 | till19.08.2015 | |
intramural | till 17.09.2015 | ||
extramural | till 08.10.2015 | ||
Polish language exam: | 08.07.2015, 10.00 am | 20.08.2015, 10.00 am | |
intramural | 18.09.2015, 10.00 am | ||
extramural | 09.10.2015, 10.00 am | ||
A drawing exam for candidates for art education in fine arts: | 07.07.2015, 11.00 am | 21.08.2015, 11.00 am | 19.09.2015, 11.00 am |
Announcement of the results: | 10.07.2015, 2.00 pm | not applicable | not applicable |
intramural | |||
extramural | |||
Announcement of the ranking list: | 23.07.2015, 2.00 pm | 26.08.2015, 2.00 pm | |
intramural | 23.09.2015, 2.00 pm | ||
extramural | 14.10.2015, 2.00 pm |
I registration | II registration | III registration | |
---|---|---|---|
Registration in the IRK system: | 10.06. – 16.07.2015 till 4.00 pm | 18.07.-19.08.2015 till 4.00 pm | |
intramural | 20.08. - 17.09.2015 till 4.00 pm | ||
extramural | 20.08. – 08.10.2015 till 4.00 pm | ||
Registration fees: | 16.07.2015 | 19.08.2015 | |
intramural | 17.09.2015 | ||
extramural | 08.10.2015 | ||
Documents deadline: | 10.06. - 16.07.2015 till 3.00 pm | 20.07. - 19.08.2015 till 3.00 pm | |
intramural | 31.08. - 17.09.2015 till 3.00 pm | ||
extramural | 31.08. – 08.10.2015 till 3.00 pm | ||
Polish language exam: | 17.07.2015, 10.00 am | 20.08.2015, 10.00 am | |
intramural | 18.09.2015, 10.00 am | ||
extramural | 09.10.2015, 10.00 am | ||
Interview for candidates: | 17.07.2015, 2.00 pm | 21.08.2015, 11.00 am | |
intramural | 19.09.2015, 9.00 am | ||
extramural | 09.10.2015, 9.00 am | ||
Announcement of the ranking list: | 23.07.2015, 2.00 pm | 26.08.2015, 2.00 pm | |
intramural | 23.09.2015, 2.00 pm | ||
extramural | 14.10.2015, 2.00 pm |